"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 16 lutego 2018

przeciągnąłem...

                                    trochę Pierworodnego jak zawsze zresztą hi,hi...
Miało być dziesięć, jedenaście, wyszło prawie piętnaście;)
Między padającymi płatkami śniegu przez "Bałtyk", Lisiniec, Grabówkę. 
Na Bialskiej pierwsze w tym roku przebieżki:)
Fajne dreptane pogaduchy tylko znów Edi pewnie powie: "Was wypuścić z tatą to nie wiecie kiedy wrócić" he,he...
Biegało mi się dzisiaj wyjątkowo dobrze i lekko. Ale mam tak zawsze kiedy w przeddzień na stole króluje kasza hi,hi... Jestem kaszoholikiem;) i na sobie wypróbowałem, że kasza dla biegacza jest nawet lepsza niż makaron. Zarówno przed jak i po bieganiu. Chociaż makarony też uwielbiam pod wszelką postacią. Teraz była mieszanka jęczmiennej mazurskiej, gryczanej niepalonej i pęczaku. 
Wczoraj na ostro, a dziś po bieganiu na słodko. Przy okazji trochę mieszanki trafiło do dzisiejszego wypieku mojego chleba. 
Jutro laba, a co odpoczynek to też element treningu;) A w niedzielę 3 Zlot Morsów w Kłobucku Będzie się działo! Adam z Krysią ???? a może Patryk;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13